Re: [WB] Turbine³ - 2013

Origineel gepost door
K-ToF
En da's omdat men beseft dat er kritiek zou komen moest men Turbine verwijderen.
Vind ik nogal vreemd. Als ze een andere attractie zouden plaatsen die de turbine waardig vervangt waarom zou er dan kritiek moeten komen?
Ik geef 2 extreme voorbeelden:
*SFGA : great american scream machine > green lantern
*Cedar point: boomstammen > maverick
In Europa:
*Alton towers: Corkscrew > thirteen (afscheidsfeest voor corkscrew maar dan laat men het achter zich en gaat men verder)
Turbine niet verwijderen is voor walibi de meest gemakzuchte en goedkoopste manier. Er veel show rond verkopen en men weet dat men weer 5 jaar verder kan. Als men echt vooruit wil, dan laat men turbine voor wat het is, en stopt men met daar nog verdere energie in te steken.

Origineel gepost door
K-ToF
Six Flags bracht naast Vampire ook modern achtbaangeweld zoals Cobra en Weerwolf, maar Turbine bleef populair.
Het is mij nog nooit opgevallen dat de turbine zo populair is.. de enigste reden waarom er altijd een wachtrij is, is omdat er geen capaciteit is. Verder zie ik geen aanwijzingen dat heel belgie terug naar walibi zou gaan omwille van turbine. Precies of het park staat of valt met turbine.
Laatst aangepast door slimmerik : 27-04-2012 om 11:11
Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!
Bookmarks