+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 4 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 75

Onderwerp: [Tripsdrill] 2013

1. Standaard [Tripsdrill] 2013

Het park is momenteel volop in de weer om dit jaar een indoorgedeelte met enkele nieuwe attracties te presenteren.

Als dit nog niet volstaat, heeft de Duitse website http://www.stimme.de/ het nieuwtje te pakken dat Tripsdrill een nieuwe bouwvergunning heeft aangevraagd. Ditmaal voor een nieuwe coaster... Deze coaster zou geplaatst worden op een lap grond van 1,6 ha tussen de houten coaster 'Mammut' en de Gerstlauer achtbaan 'G'sengter Sau'.

Om welk type coaster het gaat, kan het park nog niet kwijt al zou de coaster een maximale hoogte bevatten van 32 meter.

Wordt beslist vervolgd...

>> http://www.stimme.de/regioticker/Beb...t16233,2386670 <<

Standaard Re: [Tripsdrill] 2013

Yes! Dit is echt geweldig nieuws! Laat die B&M inverted maar komen
    Megacoasters.nl Work in progress.

Citaat Origineel gepost door coasterfanman Bekijk post
    Yes! Dit is echt geweldig nieuws! Laat die B&M inverted maar komen
    Of eens is een ander type zoals een floorless ofzo. Een Mega-lite van Intamin zou daar ook niet mis staan en een perfecte opvuller zijn.
    Life is like a Rollercoaster...

Ik hoop op een B&M, maar ik denk eerder gezegd dat er een launchcoaster á la anubis komt, en dat zou perfect bij die burcht van g'sengte sau passen.

5. Standaard Re: [Tripsdrill] 2013

Mooie intamin of mack launched coaster is ook niet verkeerd.. en als dat meer is dan enkel een Top-hat, zie ik zoiets eigenlijk zelfs liever komen dan een B&M (tenzij het een Flying of Stand-Up wordt , iets dat je in europa nog weinig ziet )...

Bij tripsdrill is er moeilijk iets over het type of merk baan te zeggen, een merk als B&M of Intamin lijkt me toch te duur voor het park.. Maar dat er een ludiek thema aan vast zal zitten, lijkt me zeker.
    Dutch, but not from Holland.
    I got my gun 'n I'm ready gonna fire at will, 'cause I Shoot to Thrill

6. Standaard Re: [Tripsdrill] 2013

"Für das nächste Jahr entwickelt Gerstlauer eine über 30 Meter hohe LSM-Achterbahn, die im süddeutschen Freizeitpark Tripsdrill auf einem Gelände in direkter Nähe zur Holzachterbahn Mammut errichtet werden soll."
    Bron: http://coastersandmore.de/

Kortom volgend jaar zal Tripsdrill uitbreiden met een gelanceerde achtbaan van meer dan 30 meter hoog. De Duitse constructeur Gerstlauer zal de nieuwe achtbaan gaan opleveren. De nieuwe achtbaan zal geplaatst worden in de buurt van de houten coaster "Mammut".

Ik moet spontaan denken aan een baan à la Anubis, wat zeker geen verkeerde investering is voor het park...

Typisch, dan kom je juist van het park en dan hoor je zoiets . Teruggaan is alvast geen straf, zeker niet met zo'n nieuw speeltje!
    "Nieuwe attractie in 2013 te Slagharen: Parking d'ride"- bertvdb
    Check onze mega boeiende parkgids!

8. Standaard Re: [Tripsdrill] 2013

Misschien is het zelfs hetzelfde model als Anubis, hopelijk van niet. Ik ben blij dat Gerstlauer nog eens zo'n type kan bouwen na 3 jaar geen te maken hebben gemaakt.

Voorspelling komt uit
    Citaat Origineel gepost door coasterfanman Bekijk post
    Ik hoop op een B&M, maar ik denk eerder gezegd dat er een launchcoaster á la anubis komt, en dat zou perfect bij die burcht van g'sengte sau passen.

10. Standaard Re: [Tripsdrill] 2013

Dan zal 2013 toch echt het jaar moeten worden waar ik EINDELIJK naar dit park zal gaan. Ik zit hier verdorie al eeuwen te verlangen naar dit park (geen idee waarom juist dit me zo aanspreekt) maar het lukt maar niet om dit effectief te doen!

Ik had beter nog een jaar gewacht, maar anderzijds is een tripje naar Europapark 2 dagen en dan 1 dag tripsdrill best wel te doen. Het ligt ongeveer een goei 160 km uit elkaar.

Hmmmm... ik zou volgende week naar daar trekken maar nu overweeg ik toch om een jaartje te wachten en volgende week naar Schwaben Park te gaan .
    Bekijk mijn nieuwste on-ride video van Silver Star in Europa Park!

13. Standaard Re: [Tripsdrill] 2013

Ook in Tripsdrill zijn de voorbereidende werken gestart voor het nieuwe seizoen:

Bron: Minijul @ http://forum.coastersworld.fr/

Hoop dat het tempo wat hoger ligt dan die andere attractie, ?die nog steeds niet klaar is?! Ben wel benieuwd naar de lay-out of word het exact dezelfde als een andere coaster?

15. 19-09-2012 15:11

16. Standaard Re: [Tripsdrill] 2013

Vandaag heeft het park zeer interessante informatie vrijgegeven:

* Constructeur: Gerstlauer
    * Max snelheid: Launch die een snelheid zal halen van 0 tot 100 km/h in 1,6 seconden
    * Max hoogte: 30 meter
    * Lengte: 700 meter
    * Inversies: 4
    * Zitjes: 2 x 4 zitjes
    * Darkridegedeelte? Ja
    * Type beugels: lapbars

Bron: Facebook Tripsdrill

Eurofighter? Ik wilde het jammer vinden, maar toen bedacht ik dat Novgorod dat ook is... Volgend jaar zal ik het zeker eens gaan uittesten!

18. Standaard Re: [Tripsdrill] 2013

Jammer.. Had gehoopt op iets als Lynet of Anubis.. maar met 2x4 zitjes lijkt het inderdaad meer een Eurofighter te worden.
    Dutch, but not from Holland.
    I got my gun 'n I'm ready gonna fire at will, 'cause I Shoot to Thrill

19. Standaard Re: [Tripsdrill] 2013

Ook in Tripsdrill zullen we dit jaar een aardig bouwproject kunnen volgen:

Foto's: Facebook Erlebnispark Tripsdrill

20. Standaard Re: [Tripsdrill] 2013

Het lijkt er op dat een deel van de baan ondergronds komt. Het darkridegedeelte?

Ah wow, ik had eigenlijk gedacht dat de bouw laat ging starten en de baan ook laat in het seizoen ging opengaan, ben blij te zien dat het eerste alvast fout is, het geeft me hoop voor het tweede .

+ Reageer op onderwerp

Bookmarks

Posting Regels