+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 25 1 2 3 4 5 11 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 498

Onderwerp: [Bobbejaanland] 2012

Standaard [Bobbejaanland] 2012

Hier kunnen we het hebben over de plannen van Bobbejaanland voor 2012.

De nieuwe kalender voor 2012 staat online op de website: http://www.bobbejaanland.be/nl/parkinfo/kalender

Opvallend is het volgende:
    * Vanaf dit jaar ook open op woensdagen in juni
    * Geen verlengde openingsuren tot 19 uur meer op weekdagen in het hoogseizoen
    * Geen nocturnes meer

Standaard Re: Bobbejaanland 2012

Wat ik nogal bizar vind is de week van 15 t.e.m. 21 oktober dat het park ook elke dag geopend is? Is er dan iets speciaals gepland ofzo?

Citaat Origineel gepost door tp-freakske Bekijk post
    Wat ik nogal bizar vind is de week van 15 t.e.m. 21 oktober dat het park ook elke dag geopend is? Is er dan iets speciaals gepland ofzo?
    Midden en zuidnederland hebben dan herfstvakantie .

4. Standaard Re: Bobbejaanland 2012

In de zomer tot 18u is wel heel kort hoor, of verwachten ze zo weinig volk? Lijkt me moeilijk om op een drukke dag dan alle attracties te doen?
    * Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal*

Nocturnes e.d zijn vorig jaar ook nog gewijzigd/bijgevoegd nadat het seizoen al gestart was. Ik denk dat ze dat dit jaar ook zullen doen. Er zullen er wel zijn, net zoals latere uren in de zomer, maar ik denk dat ze er zelf nog niet helemaal uit zijn wanneer deze gaan vallen.

6. Standaard Re: Bobbejaanland 2012

Citaat Origineel gepost door CursorX Bekijk post
    In de zomer tot 18u is wel heel kort hoor, of verwachten ze zo weinig volk? Lijkt me moeilijk om op een drukke dag dan alle attracties te doen?
    Ik vind 18u op een zomerse dag ook (te) vroeg, laat dat duidelijk zijn, maar ik heb wat moeite met je redenering. Bobbejaanland wordt op ddit forum steevast afgebroken als het park waar je op 2-3 uur rond bent, zelfs op een drukke dag heb je het snel gezien, en nu het park misschien een uurtje vroeger sluit is die redenering plots niet meer waar? Klinkt mij in de oren als: we breken het park wel af op de manier dat het ons uitkomt... Bovendien... als je in de Efteling op Plopsaland niet ALLE attracties op één dag kan doen (kan bijna nooit), kraait daar ook geen haan over en is het maar normaal dat we met drukte moeten leren omgaan... Hmm... twee maten en gewichten?

7. Standaard Re: Bobbejaanland 2012

Citaat Origineel gepost door scoobydoo Bekijk post
    Ik vind 18u op een zomerse dag ook (te) vroeg, laat dat duidelijk zijn, maar ik heb wat moeite met je redenering. Bobbejaanland wordt op ddit forum steevast afgebroken als het park waar je op 2-3 uur rond bent, zelfs op een drukke dag heb je het snel gezien, en nu het park misschien een uurtje vroeger sluit is die redenering plots niet meer waar? Klinkt mij in de oren als: we breken het park wel af op de manier dat het ons uitkomt... Bovendien... als je in de Efteling op Plopsaland niet ALLE attracties op één dag kan doen (kan bijna nooit), kraait daar ook geen haan over en is het maar normaal dat we met drukte moeten leren omgaan... Hmm... twee maten en gewichten?
    Laat ons duidelijk zijn, ik behoor niet tot diegenen die het park afkraakt, maar ik probeer telkens objectief te zijn.

In deze probeer ik vooruit te denken, met de nieuwe directeur, met Vampires, ... Is het park een nieuwe, goede, richting ingeslagen. Toen ik er was in de herfstvakantie kwamen we toe rond 10u15, en het park sloot om 17u. We hebben alle attracties net 1 keer kunnen doen, terwijl het niet overdruk was. Akkoord, we hebben vrij veel tijd genomen om te eten, zeker een half uur, maar toch... De vriendin wilde bijvoorbeeld heel graag nog eens Typhoon doen, maar die was reeds afgesloten, evenals Dizz, Revolution, ...
    Dus vanaf dat er wat volk is sta je daar wel degelijk te wachten + een show op niveau zal ook tijdinnemen, ik wil maar zeggen...
    * Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal*

Citaat Origineel gepost door Crazy2girlken Bekijk post
    Nocturnes e.d zijn vorig jaar ook nog gewijzigd/bijgevoegd nadat het seizoen al gestart was. Ik denk dat ze dat dit jaar ook zullen doen. Er zullen er wel zijn, net zoals latere uren in de zomer, maar ik denk dat ze er zelf nog niet helemaal uit zijn wanneer deze gaan vallen.
    De Halloweennocturne stond jarenlang al van bij het begin in de kalender en valt altijd op dezelfde dag. Nu plots staat hij er niet meer in... Niet echt normaal.

Hhhmmm, geen nocturnes meer?

David Stuyvk is weg he! Dat was de man die zorgde voor de evenementen en ook voor allerlei kortingen die je kreeg, o.a. die bij je abo. Er zal nog wel iets uit de bus vallen, geduld hebben is een schone deugd.

11. Standaard Re: Bobbejaanland 2012

Voorlopig zijn er geen nocturnes gepland, maar zoals al vermeld is. Wat niet is, kan nog komen. Wat de openingsuren betreft in de zomermaanden moet je niet in paniek schieten. In het verleden viel het hoogseizoen tussen 14 juli en 16 augustus. Dus zoveel wijzigingen aan de kalender zijn er niet. Het enige verschil is dat de weekends tussen 30 juni en 31 augustus tot 19:00 zijn. De weekdagen tot 18:00 maar zoals ook aangekondigd staat in het parkreglement: "de openingsuren kunnen gewijzigd worden". Dus als het een drukke dag is, kan het zijn dat ze alsnog besluiten het park langer open te houden. Dus we zullen zien wat het gaat geven in 2012.

12. Standaard Re: Bobbejaanland 2012

Stel dat Bobbejaanland ook in de winter open zou zijn en dat jullie de activiteiten konden uitkiezen. Wat zouden jullie dan op het programma zetten?
    bron: Facebookpagina Bobbejaanland

Misschien werken ze daar momenteel aan een winteropening voor volgend jaar ?
    Waardoor evenementen misschien pas later bekend worden gemaakt

Goh, ik denk dat zoiets pas over een kleine 3 tal seizoenen interessanter zal zijn.
    Nu ze allerlei zaken aan het renoveren zijn wil ik niet graag tussen de verfpotten en ladders gaan wandelen.
    Ik denk dat ze er pas aan toe zijn als alle renovatie werken afgerond zijn.

Op Twitter valt het volgende positieve nieuws te lezen:

RideReview:

Mr. Reifferscheidt (Maurer): "We will send someone to Dizz to check out the trim brakes in order to improve ride experience." Via @NewsParcs
    RideReview:
    We're wondering if any adjustments have already been made to the brakes of Dizz at @Bobbejaanland. This would be a very welcome improvement!

Waarop Bobbejaanland reageert:
    Bobbejaanland
    @RideReview We've been making adjustments to the brakes of DIZZ and we'll do this again in march-april in order to make things go smoothly.

Het grote minpunt van Dizz wordt dan misschien alsnog gewoon opgelost! Zou een zeer welgekomen verbetering zijn!

Zou wel erg leuk zijn moesten ze perfect afgesteld worden, hij mag zowat overal doorbollen van mij

Idd dat zou nice zijn .

Ik ben benieuwd hoe de rit zal veranderen na deze verandering...!

Zo'n problemen kwamen vreemd genoeg niet voor bij andere spinnings. Had maurer misschien de deadline gemist en wou BJL deze absoluut open zien bij begin seizoen?
    Kleverige camera's in 2012! http://www.youtube.com/watch?v=aOzmiiqkjPA

Was het grootste minpunt van de baan niet de theming ?

Nee, serieus, eindelijk goed nieuws. Eens zien of ik hem zonder die storende remmen wel beter vind dan Vickie.

Volgens mij zal Dizz met normale remmen ongetwijfeld beter zijn dan Vickie. Enkel de theming blijft een beetje een doorn in het oog .
    Bekijk mijn nieuwste on-ride video van Silver Star in Europa Park!

+ Reageer op onderwerp

Bookmarks

Posting Regels