+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 60

Onderwerp: [Boudewijn Seapark] 2012

1. Standaard [Boudewijn Seapark] 2012

Dit vond ik terug op de website van Boudewijn Seapark:

"NIEUW is de attractie ‘Bobo’s Toren’! Heis jezelf meters en meters omhoog, en laat je dan veilig weer zakken!

Naar alle waarschijnlijkheid dus een Heege-Tower (o.a. bekend van parken zoals Duinrell, Phantasialand, Europapark, Molenheide...)

Foto: http://www.heege-freizeittechnik.de/

WORDT VERWACHT: Vanaf eind januari 2012 krijgt Bobo’s Indoor er een keitoffe attractie bij: de KLIMVULKAAN! Een vulkaan van maar liefst 10 meter hoog en 18 meter breed, waar zowel kleine als grotere kinderen op kunnen klimmen en naar beneden kunnen glijden. Geraak jij tot aan de nok?"

Vermoedelijk dus een klimglijbaan zoals we reeds kennen van o.a. Plopsaland Indoor, Toverland, Parc De Saint Paul...

Foto: Nick Jespers (Pretparken.be)

Niet de allergrootste investering, maar zeker een leuke uitbreiding aan het indoorpark 'Bobo's indoor'...

Standaard Re: [Boudewijn Seapark] 2012

Dit is nu wel het laatste parkje van België waarvan ik gehoopt had toch nog een nieuwe attractie te krijgen....
    Ik ben dus verrast, maar dit is echt zéér goed nieuws.

Toch iets voor Boudewijnpark, ik zat al te wachten op een geldig excuus voor het geplande bezoekje volgend jaar xD.

4. Standaard Re: [Boudewijn Seapark] 2012

Hmmm, zou me toch wel serieus verwonderen. Eerst zien/bevestiging en dan geloven!

5. Standaard Re: [Boudewijn Seapark] 2012

De Heege toren staat al in Brugge, een jongen in mij klas werkt daar in de winter en zij dat hij een toren moest bedien die rond draait en jezelf naar boven moest duwen. Ik vind het wel leuk dat er weer iets nieuws komt daar en hopelijk de volgende jaren nog meer.

Citaat Origineel gepost door vermote Bekijk post
    De Heege toren staat al in Brugge, een jongen in mij klas werkt daar in de winter en zij dat hij een toren moest bedien die rond draait en jezelf naar boven moest duwen. Ik vind het wel leuk dat er weer iets nieuws komt daar en hopelijk de volgende jaren nog meer.
    Dan vraag ik mij toch af waar die staat, ik ben in mei nog daar geweest en heb toch nergens zo een toren gezien. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Bobo's Indoor niet grondig bekeken heb maar bij mijn weten stond die daar toch niet.

Alleszins leuk voor BSP, maar dit zijn jammer genoeg geen nieuwigheden waar ik persoonlijk op zit te wachten .
    Bekijk mijn nieuwste on-ride video van Silver Star in Europa Park!

7. Standaard Re: [Boudewijn Seapark] 2012

http://www.clubbrugge.be/nl/nieuws/video/355

Hierbij kan je even binnen kijken in Bobo's indoor. Die nieuwe 'attractie' is dan wellicht die op 0:10

8. Standaard Re: [Boudewijn Seapark] 2012

Citaat Origineel gepost door Melipark Bekijk post
    http://www.clubbrugge.be/nl/nieuws/video/355

Hierbij kan je even binnen kijken in Bobo's indoor. Die nieuwe 'attractie' is dan wellicht die op 0:10
    Klopt!
    Nu nog wachten op de installatie van de klimvulkaan...

Off topic:

Naast de versie in Brugge, opent er in Coevorden ook een versie van Bobo's indoor

Wat een fout figuurtje is dat trouwens? Een afkooksel van de 'ik wil hip zijn' Walibi-kangoeroe met de naam van de mascotte van
    Boudewijn Seapark.

On topic: goed dat men bij Boudewijn Seapark blijft investeren. Hopelijk volgt er geen prijsverhoging...

Leuk dat het park 2 nieuwe attracties krijgt!

Fout van Studio 100 om een figuurtje te noemen naar een mascotte van een park in hun geburen.

11. Standaard Re: [Boudewijn Seapark] 2012

Citaat Origineel gepost door Jonas1 Bekijk post
    Wat een fout figuurtje is dat trouwens? Een afkooksel van de 'ik wil hip zijn' Walibi-kangoeroe met de naam van de mascotte van Boudewijn Seapark
    Citaat Origineel gepost door Jospi2 Bekijk post
    Fout van Studio 100 om een figuurtje te noemen naar een mascotte van een park in hun geburen.
    Leuk dat jullie weer heel veel onderzoek hebben gedaan! Dan moeten jullie ongetwijfeld ook weten dat het figuur van Bobo en de volledige leefwereld al tientallen jaren bestaat in Nederland, maar dan in de vorm van een tijdschrift? Zeg jullie niets? Studio 100 heeft namelijk de rechten verkregen (of gekocht, whatever) om van die leefwereld van Bobo een televisieprogramma te maken (dat konijn dat dus naar Plopsa Indoor Coevorden komt) en er een hele merchandiselijn rond op te bouwen (muziek, boekentassen, DVD's, ect.).
    PlopsaFansite / Volg het nieuws uit de wereld van Plopsa via Facebook of Twitter

Citaat Origineel gepost door fun4life Bekijk post
    Leuk dat jullie weer heel veel onderzoek hebben gedaan! Dan moeten jullie ongetwijfeld ook weten dat het figuur van Bobo en de volledige leefwereld al tientallen jaren bestaat in Nederland, maar dan in de vorm van een tijdschrift? Zeg jullie niets? Studio 100 heeft namelijk de rechten verkregen (of gekocht, whatever) om van die leefwereld van Bobo een televisieprogramma te maken (dat konijn dat dus naar Plopsa Indoor Coevorden komt) en er een hele merchandiselijn rond op te bouwen (muziek, boekentassen, DVD's, ect.).
    Het was van mijn kant dan ook eerder een grap hé 't Is gewoon een grappig toeval ^^
    Dat van die boekjes wist ik niet, maar nu je het zegt dat logo van Bobo doet me verdacht veel denken aan de boekjes die wij soms kregen in de kleuter- of lagere school?

Wat je zegt kan best zijn, maar ik blijf het fout vinden dat ze een figuurtje hebben met 'Bobo' als naam. En met fout bedoel ik niets slechts, de foute 128 van Q-Music is ook niet slecht hé...

14. Standaard Re: [Boudewijn Seapark] 2012

Citaat Origineel gepost door Jospi2 Bekijk post
    Wat je zegt kan best zijn, maar ik blijf het fout vinden dat ze een figuurtje hebben met 'Bobo' als naam.
    Mja. Een ongelukkig toeval, wellicht. Nu... als Bobo ook in België een beetje succesvol zal worden, kan Boudewijn SeaPark er natuurlijk (onbewust) misschien ook een graantje van meepikken. Want als "jan met de pet" op Google zoekt naar Bobo pretpark komen ze niet uit bij een Plopsa-park, maar bij... juist... Boudewijn SeaPark
    PlopsaFansite / Volg het nieuws uit de wereld van Plopsa via Facebook of Twitter

15. 24-12-2011 16:27

16. Standaard Re: [Boudewijn Seapark] 2012

In de regionale editie van Het Laatste Nieuws staat een groot artikel omtrent Boudewijn Seapark. Zo maakt men melding van de twee nieuwe attracties in Bobo's Indoor (de klimberg en de toren, onderaan een foto van de klimberg). Het meest interessante nieuwtje is echter de aankondiging van nieuwe attracties en een grondige opknapbeurt in het outdoor-gedeelte (2013), ter gelegenheid van het vijftigjarige bestaan.

17. Standaard Re: [Boudewijn Seapark] 2012

Schitterend, ik ben er rotsvast van overtuigd dat er héél wat meer met dit parkje gedaan kan worden!

Hoop dat de nieuwe attracties opnieuw in het "zeethema" worden gegoten...
    Bedankt voor dit prachtig nieuwtje!

Nieuwe attractie ??
    Misschien een achtbaantje ?
    "Als er maar geen storing is in de achtbaan van het leven."

Ik hoop ook op een achtbaantje, dan zal ik mogelijk dit park ook een keer bezoeken.

Ze hebben daar de plaats en de mogelijkheden niet om er een deftig attractiepark van te maken. Het enige wat ze kunnen doen is een aantal kleine opvulattracties zetten om te doen in afwachting van de dierenshows.

21. Standaard Re: [Boudewijn Seapark] 2012

Citaat Origineel gepost door zomerfun Bekijk post
    Ze hebben daar de plaats en de mogelijkheden niet om er een deftig attractiepark van te maken. Het enige wat ze kunnen doen is een aantal kleine opvulattracties zetten om te doen in afwachting van de dierenshows.
    Geloof mij, er zijn nog heel wat uitbreidingsmogelijkheden in dit park... !

+ Reageer op onderwerp

Bookmarks

Posting Regels