+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 8 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 142

Onderwerp: [Europa-Park] 2012: Hotel Bell Rock

1. Standaard [Europa-Park] 2012: Hotel Bell Rock

Europapark is momenteel begonnen aan de bouw van een nieuw 35 miljoen euro kostend hotel.

Dit "1000 bedden" - hotel zal in Juli 2012 openen en zal eveneens het tweede grootste hotel zijn.

Het hotel zal ongeveer over 230 kamers beschikken en een oppervlakte innemen van 4 ha. Eveneens zal dit hotel tot 260 nieuwe jobs creëren.

De naam is ook al een tijdje bekend: „Bell Rock“. Als herkenningspunt zal er een 35 meter hoge lichttoren gebouwd worden!

(c) by Klaus Fischer / Badische Zeitung

Bron: http://blog.epworldfan.fr/

Het oude topic vond ik niet meteen terug, dus heb ik even een nieuw topic geopend...!

Standaard Re: [Europapark] 2012

Waar komt dit hotel te liggen ten opzichte van het park?

3. Standaard Re: [Europapark] 2012

Citaat Origineel gepost door ignace Bekijk post
    "Depuis la semaine dernière les travaux du nouvel hôtel d'Europa-Park (situé derrière l'hôtel Colosseo)"

Ik weet niet of deze info je veel helpt
    Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!

Citaat Origineel gepost door ignace Bekijk post
    Heb tijdens pasen al paaltjes zien staan tegenover hotel colosseo (aan de andere kant van de straat bedoel ik dan) dus...
    Life is like a Rollercoaster...

Is hier mischien iemand goed in het plaatsen van onbestaande hotels op google maps ?

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Schermafbeelding 2011-05-19 om 21.07.53.jpg
Bekeken: 167
Grootte:  73.3 KBje moet het zoeken op een lapje grond links van het Colloseo (als je met uw gezicht naar colloseo staat) en juist voor het hotel Appolon.

op de foto is de C de ingang van het colloseo en de i is hotel Appolon.

7. Standaard Re: [Europapark] 2012

Vandaag is de officiële maquette van het nieuwe 4 sterren hotel onthuld. In afwachting op duidelijkere foto's:

Foto's: Facebook Europa-Park Mack KG

8. Standaard Re: [Europapark] 2012

Ziet er wederom weer zeer knap uit vind ik! Een beetje het 'Newport Bay Hotel' van EP.

Ze mogen anders meteen ook al aan een 6de hotel beginnen, want zelfs het dorpje Rust (waar je ook in heel wat huizen kan logeren), kan de vraag naar extra bedden niet aan. Europa Park wordt overspoeld door heel wat nieuwe bezoekers en steeds meer mensen komen ook regelmatig (en voor meerdere dagen) terug. Ze mogen er zeker van zijn, Europa Park is TOP!

10. Standaard Re: [Europapark] 2012

Probeer maar eens een EP-hotel te boeken via de website, grote kans dat dat datum die je in gedachten had al lang is volgeboekt. Weekends zijn in EP altijd hopeloos snel volgeboekt. het vroegste weekend dat je in 2011 nog kan boeken in europapark is 1-2 oktober. Voor midweken zitten juni en juli al aardig vol. augustus is nog plaats.
    Je hebt 10 soorten mensen, mensen die binair kunnen rekenen, en mensen die dit niet kunnen.

11. Standaard Re: [Europapark] 2012

Citaat Origineel gepost door el-river-slide Bekijk post
    Probeer maar eens een EP-hotel te boeken via de website, grote kans dat dat datum die je in gedachten had al lang is volgeboekt. Weekends zijn in EP altijd hopeloos snel volgeboekt. het vroegste weekend dat je in 2011 nog kan boeken in europapark is 1-2 oktober. Voor midweken zitten juni en juli al aardig vol. augustus is nog plaats.
    Toont nog maar eens aan dat je met het hart op de juiste plaats en een goed concept veel meer bereikt dan er gewoon een hoopje zakenlui tegenaan te smijten die niet anders doen dan naar cijfertjes kijken... Dikke proficiat aan Europa Park dat ze zo sterk gegroeid zijn en steeds meer bevestigen de term "Beste Park in Europa" waardig te zijn.

En dat met een grootse en gevestigde waarde als Disney op +-6 uurtjes rijden? Je moet het maar doen.

12. Standaard Re: [Europapark] 2012

Citaat Origineel gepost door el-river-slide Bekijk post
    Toont nog maar eens aan dat je met het hart op de juiste plaats en een goed concept veel meer bereikt dan er gewoon een hoopje zakenlui tegenaan te smijten die niet anders doen dan naar cijfertjes kijken... Dikke proficiat aan Europa Park dat ze zo sterk gegroeid zijn en steeds meer bevestigen de term "Beste Park in Europa" waardig te zijn.

En dat met een grootse en gevestigde waarde als Disney op +-6 uurtjes rijden? Je moet het maar doen.

Ik blijf de EP hotels veel te duur vinden voor wat ze zijn. Tegenover Heide park, Phantasialand, Port Aventura of Gardaland is hun prijs torenhoog voor een overnachting hoewel het hele hotel resort van Europa park niet beter is dan de andere 4 stars theme park hotels. Gelukkig bied Rust (soms veel rustigere en betere) goedkope mogelijkheden om te overnachten.
    Kleverige camera's in 2012! http://www.youtube.com/watch?v=aOzmiiqkjPA

Ik blijf de EP hotels veel te duur vinden voor wat ze zijn. Tegenover Heide park, Phantasialand, Port Aventura of Gardaland is hun prijs torenhoog voor een overnachting hoewel het hele hotel resort van Europa park niet beter is dan de andere 4 stars theme park hotels. Gelukkig bied Rust (soms veel rustigere en betere) goedkope mogelijkheden om te overnachten.

15. Standaard Re: [Europapark] 2012

De maquette in uitstekende kwaliteit:

Het volledige (55 koppige) fotoalbum vinden jullie hier terug: http://www.badische-zeitung.de/fotos...-bell-rock-vor
    Met dank aan: Christian Kramberg - http://www.badische-zeitung.de/

Citaat Origineel gepost door pompoen Bekijk post
    Wel, dat is nu net één van de dingen die ik zo positief vind rondom Europa Park, je kan er zoveel aan besteden als je wil (bij wijze van spreken), omdat er ook goedkopere formules (vrij eenvoudig) aanwezig. Europa Park werkt ook goed samen met de inwoners van Rust, en dat zorgt toch voor een zekere goodwill tussen beiden. (Ook) Op dat vlak kunnen andere pretparken zeker nog heel veel leren!

Een overzichtje van het gebied waar het hotel zal komen. De eerste grondwerken schieten duidelijk goed op.

Bron: Facebook Europa-Park
    Ga voor meer nieuws en artikels naar pretparken.be!
    Always look at the bright side of life.

Hoe dien je eigenlijk dat hotel te bereiken? Aan de rotonde afslaan en tussen de huidige hotels doorrijden richting Rust-centrum en dan rechts?

Citaat Origineel gepost door Stefke Bekijk post
    Hoe dien je eigenlijk dat hotel te bereiken? Aan de rotonde afslaan en tussen de huidige hotels doorrijden richting Rust-centrum en dan rechts?
    Dat is inderdaad de huidige weg. Al denk ik dat ze wel een afslag zullen maken aan de grote weg (nog voor het riviertje en Hotel Colloseo) om zo het sluipverkeer naar het dorp te ontmoedigen zeker?
    Ga voor meer nieuws en artikels naar pretparken.be!
    Always look at the bright side of life.

Over het hotel, daar hebben 80% van de bezoekers niets aan, ik ook niet gezien ik altijd overnacht in Rust omdat ik niet rijk ben.
    Laatst aangepast door gel : 17-06-2011 om 21:30 Reden: Deel over woody verwijderd

+ Reageer op onderwerp

Bookmarks

Posting Regels