Pagina 5 van 14 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 81 tot 100 van 278

Onderwerp: [Efteling] 2017 - Symbolica: Paleis der Fantasie

1. Standaard

Citaat Origineel gepost door ignace Bekijk post
    Ik hoop dat de platte muren niet te veel gaan opvallen, maar ik vind het mooi. Ik wist niet dat het 2 afzonderlijke gebouwen gingen worden of zie ik dat nu verkeerd?
    Ja er komen 2 apparte gebouwen denk ik, het horeca punt 'Polle's keuken' en de attractie hartenhof. Het gebouw is wel vrij mooi vind ik , hopelijk werken ze het dak mooi af zodat je vanuit de pagode een mooi uitzicht hebt en geen lelijk plat dak ziet.
    Efteling en Disney
    the bezzzzzzzzt

2. Standaard

Wat ik ook mooi vind is de Pagode op de achtergrond hij past er echt bij vind ik.
    Over het gebouw zelf vind ik mooi, maar hopelijk steken ze er weer niet overal bruine tinten in zoals DVH en Joris en de draak en dat het ook geen bunker lijkt vanuit de buitenkant.

3. Standaard

Voor de volledigheid:

In het voorste gebouw komen een donutbalie, een ijsbalie, een koffiebalie, een restaurant en toilletten.

4. Standaard

Citaat Origineel gepost door jeroen_twee Bekijk post
    Voor de volledigheid:

In het voorste gebouw komen een donutbalie, een ijsbalie, een koffiebalie, een restaurant en toilletten.
    Ja , dus zoeiets als in station de Oost , en voor de volledige duidelijkheid , voor de gene die het nog niet wisten dit blijft tot na de parkuren open. Dit is dus een soort van uitgaans gedeelte voor de mensen van het hotel en bosrijk.
    Efteling en Disney
    the bezzzzzzzzt

5. Standaard

Citaat Origineel gepost door Jonaiskeuh Bekijk post
    Ja , dus zoeiets als in station de Oost , en voor de volledige duidelijkheid , voor de gene die het nog niet wisten dit blijft tot na de parkuren open. Dit is dus een soort van uitgaans gedeelte voor de mensen van het hotel en bosrijk.
    Dat vind ik een zeer goed idee, zo kan je tot diep in de nacht (neem ik aan) genieten van de Efteling-sfeer .

6. Standaard

Dan gaan de geruchten van Pandadroom na openingsuren gebruiken voor films voor bos en hotel gasten meschien wel waar worden zou wel leuk zijn .

7. Standaard

Citaat Origineel gepost door sander 94 Bekijk post
    Dan gaan de geruchten van Pandadroom na openingsuren gebruiken voor films voor bos en hotel gasten meschien wel waar worden zou wel leuk zijn .
    Ja , en de evenementenruimte aan fata morgana als discotheek zeker?
    Nee ze zulle waarschijnlijk dan die poorten langs die promenade toe gooien en dan kan je zo naar het horeca punt lopen na de park opening.
    Efteling en Disney
    the bezzzzzzzzt

8. Standaard

Ondertussen zijn er heel wat detailfoto's online geplaatst van de prachtige maquette's van Hartenhof:

Dit en véél meer: Marvin @ http://www.vijfzintuigen.nl/
    Meer prachtfoto's: http://www.vijfzintuigen.nl/Forum/in...topic=15502.20

9. Standaard

Ik vind het gebouw best mooi, maar als dat het paleis van de fantasie of wat dan ook moet voorstellen vind ik het nogal, hoe zeg je dat...
    Fata morgana heeft meer het fantasie-effect denk ik, dit gebouw heeft een te platte voorgevel. Er zit wel wat reliëf in, maar het heeft te weinig diepte. En ik denk dat dat er voor zorgt dat je niet helemaal van het loods-beeld afgeraakt (en natuurlijk ook het feit dat je de bovenkant ziet op de maquette).
    ik hoop dat er iets moois wordt van gemaakt, efteling kan het en er wordt voldoende in geïnvesteerd* dus moet dat in orde komen.

*naar mijn mening zelfs iets te veel; €65 000 000 is iets minder dan 1/4 van €300 000 000en daar bouwen ze in Italië een heel nieuw park mee!
    Laatst aangepast door Pretparkfreak7 : 13-01-2011 om 22:55 Reden: wiskundig foutje

10. Standaard

Wat ik mij afvraag. De Pagode ligt ongelijk dicht tegen het gebouw. Maar wanneer mensen nu in de pagode gaan gaat de helft van de magie weg zijn doordat ze een grote bunker zien met een geveltje eigenlijk. Hadden ze dit niet beter kunnen weg werken?

Voor de rest ziet het gebouw er echt wel mooi uit!
    Luister elke maandagochtend naar een nieuwe aflevering van www.pretparkland.be!

11. Standaard

Beetje zonde van het dak. Uiteraard is het "maar" een dak, maar één van de meest impressionante uitkijktorens uit onze regionen staat wel naast dat dak. Verder ziet het er wel 'pieckfijn' uit. Zoals we van de Efteling gewend zijn
    Plopperdeplop!

12. Standaard

Citaat Origineel gepost door Pretparkfreak7 Bekijk post
    Ik vind het gebouw best mooi, maar als dat het paleis van de fantasie of wat dan ook moet voorstellen vind ik het nogal, hoe zeg je dat...
    Fata morgana heeft meer het fantasie-effect denk ik, dit gebouw heeft een te platte voorgevel. Er zit wel wat reliëf in, maar het heeft te weinig diepte. En ik denk dat dat er voor zorgt dat je niet helemaal van het loods-beeld afgeraakt (en natuurlijk ook het feit dat je de bovenkant ziet op de maquette).
    ik hoop dat er iets moois wordt van gemaakt, efteling kan het en er wordt voldoende in geïnvesteerd* dus moet dat in orde komen.

*naar mijn mening zelfs iets te veel; €65 000 000 is iets minder dan 1/4 van €300 000 000en daar bouwen ze in Italië een heel nieuw park mee!
    Ik vind dat Fata juist veel minder diepte heeft (vooral de zijkanten dan) maar ieder zijn mening zeker .

13. Standaard

Ik vind het gebouw er erge mooi uitzien , maar ja het dak valt te hard op als je in de pagode zal gaan. Eigenlijk wel raar dat ze in het midden van het dak een koepel vorm zetten maar het dak voor de rest niet afwerken, vreemd eigenlijk als je het mij vraagt.
    Efteling en Disney
    the bezzzzzzzzt

14. Standaard

Citaat Origineel gepost door Jonaiskeuh Bekijk post
    Ik vind het gebouw er erge mooi uitzien , maar ja het dak valt te hard op als je in de pagode zal gaan. Eigenlijk wel raar dat ze in het midden van het dak een koepel vorm zetten maar het dak voor de rest niet afwerken, vreemd eigenlijk als je het mij vraagt.
    Als je gewoon voor het gebouw staat (of iets verderop) zal je waarschijnlijk de koepel nog kunnen zien, wat de illusie zal geven dat het dak volledig is afgewerkt.

15. Standaard

Citaat Origineel gepost door fun4life Bekijk post
    Verder ziet het er wel 'pieckfijn' uit.
    Haha, grapjas xD Nee, het ziet er fantastisch goed uit eigenlijk, maar wat een gebouw zeg! Daar kan echt vanalles ingepropt worden!
    | Heb jij je abonnement voor 2017 al? -> Brakesection Magazine by Pretparken.be - Nederlandstalig tijdschrift voor pretparkliefhebbers |

Standaard

Citaat Origineel gepost door Fungurl Bekijk post
    Als je gewoon voor het gebouw staat (of iets verderop) zal je waarschijnlijk de koepel nog kunnen zien, wat de illusie zal geven dat het dak volledig is afgewerkt.
    Bovendien zou het interieur van zo'n koepel een prachtig planetarium of een sterrenhemel kunnen bevatten ! Ik ben alvast laaiend enthousiast over het exterieur: het lijkt me nu al geweldig om met de ochtendzon op de Pardoes Promenade te wandelen en langzaam dit paleis te zien opdoemen. Natuurlijk moeten we hier nog lang op wachten (en is het ook nog steeds gissen naar de definitieve attractie), maar de Efteling lijkt er alvast een visueel hoogtepuntje bij te krijgen!
    Check m'n recentste tripverslagen op Rollercoaster Traveller !

17. Standaard

Een goed idee zou zijn dat ze van het platte dak een groen dak maken. Op sommige plaatsen is het nu al verplicht om bij verbouwing van een plat dak er een groen dak van te maken. Dit is niet alleen veel mooier, maar vooral beter voor natuur en portemonee aangezien het een perfecte isolatie is.

18. Standaard Re: [Efteling] Hartenhof 2012

Het pannenkoekenrestaurant Polle's Keuken:

19. Standaard Re: [Efteling] Hartenhof 2012

Toen ik onlangs in de Efteling was, viel mij op hoe groot dat gebouw eigenlijk gaat worden. Dat ziet er echt goed uit. Jammer dat we nog zo lang moeten wachten.
    RollercoasterFriend!

20. Standaard Re: [Efteling] Hartenhof 2012

Nu ben ik lang niet meer in de Efteling geweest, maar ik vraag me eigenlijk af of een gebouw van dat formaat wel mooi gaat staan op die plek..

De voorkant ziet er geweldig uit, maar juist de kant die tegen de pagode aan staat lijkt totaal niet afgewerkt te zijn, en bomen zijn nu ook niet altijd groen (zeker niet in een winter-efteling) dus dan kijk je pal tegen die nooduitgang op..

Ook de achterkant lijkt me wat vreemd.. er zit wel een torentje wat heel tof uit ziet, de rest van de muur is vrij kaal. De boogjes die boven de rotsen uit steken maken dat nu niet echt beter (zelfde als bij DVH).. en juist over dat water vraag ik me af of een simpele paintjob dat niet al een stuk beter kan laten uit zien (de poorten schilderen alsof je er doorheen kunt kijken)

Al met al ziet het er IIG niet slecht uit, hoe het gaat werken als het af is, zullen we dan wel zien.. vooralsnog is het natuurlijk vooral de vraag wat er IN komt
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

Bookmarks

Posting Regels