Pagina 4 van 16 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 61 tot 80 van 308

Onderwerp: [Efteling] 2017 - Symbolica: Paleis der Fantasie

1. Standaard

Ik heb het gevoel dat het toch geen hiden reality ride word maar eerder een slakkenrace, waarom zijn er anders 2 stations?

2. Standaard

Citaat Origineel gepost door ignace Bekijk post
    Ik heb het gevoel dat het toch geen hiden reality ride word maar eerder een slakkenrace, waarom zijn er anders 2 stations?
    Ik vind het ook maar wat bizzar 2 stations en 3of4 scenes stel dat het instappen 1minuut duurt wat al erg lang is voor een darkride dan duurt één scene dus maar 30 seconden en de totale atractie 2 minuten wat eigelijk heel kort is voor een darkride wetende dat carnaval festival 7 minuten duurt en El Paso zelfs al 3,5 minuten...
    -Nick-

3. Standaard

Ik schat in dat het gebouw ongeveer even groot is als het gebouw van de Fata Morgana. Ook wordt het een vrij hoge showruimte. Op de tekeningen zie ik nergens muurtjes tussen scenes staan. Daarnaast is het natuurlijk mogelijk dat er meerdere voertuigen in dezelfde scenes staan, net als bij de Carnaval Festival en de Droomvlucht. Eigenlijk weten we dus nog totaal niet hoe alles uit gaat pakken.
    Wel weten we de snelheid van de voertuigen: 3,5 km/h. De dubbele stations zorgen alleen voor een hogere capaciteit, omdat er meer mensen achter elkaar kunnen instappen. Als het ene voertuig in een station in beweging is, wordt een ander voertuig in het andere station geladen.
    Bij een tweepersoons voertuig lijkt mij twee stations niet nodig, maar ik heb het vermoeden dat op de bouwtekeningen de voertuigen te zien zijn. Als dat echt de voertuigen zijn, worden de voertuigen zijwaarts door de stations gereden. Ook zijn de voertuigen vrij groot, ik schat de lengte van een voertuig rond de vier meter en de breedte ongeveer 6. Daar kunnen veel mensen in, en het laden van de voertuigen kan dan wat langer duren.

Gezien de hoogte van de ruimte (kelder, begane grond en eerste verdieping zijn één grote showruimte, station ligt op de eerste verdieping) denken mensen aan een Pandora's Box of zelfs een Robocoaster.
    Klik voor het station
    Eén ding is zeker: Bart de Boer en Olaf Vugts van de Efteling laten duidelijk weten fan te zijn van het ritsysteem van Spiderman.

De wachtrij wordt aangepakt met 'themaruimtes' zoals de Zonnenzaal en Cosmosgallerij. Het wordt dus waarschijnlijk een rij zoals bij de Vliegende Hollander. Na een paar ruimten wordt de rij gesplitst, en weer een aantal ruimten verder kom je bij één van de twee instapstations.

4. Standaard

Volgens de nieuwste persberichten gaat de attractie in 2013 open. De horeca, Polle's Keuken, opent in 2012. Ook wordt het jubileum dan gevierd. Komend jaar komt er een Pardoesserie op tv.

5. Standaard

Citaat Origineel gepost door jeroen_twee Bekijk post
    Volgens de nieuwste persberichten gaat de attractie in 2013 open. De horeca, Polle's Keuken, opent in 2012. Ook wordt het jubileum dan gevierd. Komend jaar komt er een Pardoesserie op tv.
    En Efteling bevestigd dit: KLIK
    DIZNEE RULEZZZZZ!!! Schrijffouten onder voorbehoud!

6. Standaard

Meterslange bouwschuttingen en de eerste spade in de grond voor Polle's Keuken:

Foto's: http://www.eftelist.nl/

7. Standaard

De brink zal er helemaal anders uitzien... Als ik me niet vergis staat de poort naar het marerijk ook in de schutting?

8. Standaard

De brink zal er helemaal anders uitzien... Als ik me niet vergis staat de poort naar het marerijk ook in de schutting?
    Inderdaad je moet via de dienstweg( de weg die vroeger rechtstreeks naar spookslot ging) naar Marerijk gaan.
    Efteling en Disney
    the bezzzzzzzzt

9. Standaard

Dit is toch een heel nieuw aangelegd pad?
    Het dienstpad komt juist in aanraking met het nieuw horecapunt polle's keuken dacht ik.

10. Standaard

Het pad dat je nu moet gebruiken is een pad dat achter die grote houten deuren zat die een verbinding gaf tussen de spooklaan (om vaktermen te gebruiken) en de promenade.En dat pad was gerenoveerd dacht ik.
    Efteling en Disney
    the bezzzzzzzzt

11. Standaard

Naast het oude dienstpad ligt een nieuw pad. Op een deel van het oude dienstpad komen de toiletten.

12. Standaard

Als ik dit zie denk ik dat de Efteling het snelst groeienste park van Europa is, op dit moment.

13. Standaard

Citaat Origineel gepost door rboogie13044 Bekijk post
    Als ik dit zie denk ik dat de Efteling het snelst groeienste park van Europa is, op dit moment.
    nah.. ze groeien hard, maar er zijn nog steeds parken die harder gaan hoor..

Jammer dat we zo lang moeten wachten op hartenhof, maar als Polle's Keuken eindelijk eens GOEDE horeca levert, ben ik al blij.. qua sfeer ziet het op de tekeningen alvast prima uit
    Dutch, but not from Holland.
    I know we're all the same. Oh yes we all seek out to satisfy those thrills

14. Standaard

Citaat Origineel gepost door rboogie13044 Bekijk post
    Disneyland??? Phantasialand?? Er zijn er dus toch die beter doen... maar bon, ze zijn goe bezig in hun ding... Wel niet mijn type park...

15. Standaard

Citaat Origineel gepost door zilli Bekijk post
    Disneyland??? Phantasialand?? Er zijn er dus toch die beter doen... maar bon, ze zijn goe bezig in hun ding... Wel niet mijn type park...
    Europa Park, Hansa Park, Heide Park, Garda land, Mirabilandia,...
    Wij rijden niet snel, jullie rijden traag...

16. Standaard

Citaat Origineel gepost door michael3570 Bekijk post
    Europa Park, Hansa Park, Heide Park, Garda land, Mirabilandia,...
    En persoonlijk heb ik ook veel respect voor kleine parkjes zoals bijvoorbeeld Fraispertuis-City, die met zeer beperkte middelen toch jaarlijks investeren in knap gethematiseerde nieuwigheden.

17. Standaard

Er is een onduidelijke foto online gekomen van hartenhof maquette wat er te zien is is wel mooi.

Foto is van omroep brabant.

18. Standaard

Ik hoop dat de platte muren niet te veel gaan opvallen, maar ik vind het mooi. Ik wist niet dat het 2 afzonderlijke gebouwen gingen worden of zie ik dat nu verkeerd?

19. Standaard

Ik hoop dat de platte muren niet te veel gaan opvallen, maar ik vind het mooi. Ik wist niet dat het 2 afzonderlijke gebouwen gingen worden of zie ik dat nu verkeerd?
    Het voorste is het restaurant, het achterste het hartenhof
    Life is like a Rollercoaster...

20. Standaard

Het voorste gebouw is polle's keuken het horecapunt waar ze nu aan begonnen zijn.
    waar nu de fontein ligt op de brink komt dan later Hartenhof de attractie met souvenier winkel.

Bookmarks

Posting Regels